You're not even worth the fight cause honey I want cola but you're cola light

Just nu är jag ond, arg, ilsken och allmänt LPL-hatande.
LPL, lärande och pedagogiskt ledarskap, in my ass. Verkligen in my ass.

Hur OND är inte skolan/schemaläggaren som sätter ut dessa
otroligt lärande och överpedagogiska lektioner på mina sovmornar?!

Imorgon ska denna/dessa personer allt få känna att de lever, det ska få höra livets hårda ord av mig, johanna hansson. (Okej, det ska dom inte alls.. för det kommer jag aldrig våga! Men sitter just nu och har MASSA bra repliker och argument att komma med. Ska bara hitta modet.)


Ja, då är det väl bara att gå och lägga sig då!!
För jag ska som sagt åka med den mysiga gymnasiebussen imorgon.
07:30!!!!!

Åååååh.. ska kramas med korvkudden nu.
Har föresten hittat en ny version av korvkudden, se så mysig den ser ut.



Så ska vi ligga någon dag. Den nya korvkudden och jag.
(ska dock inte svika min gamla/nuvarande)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0