it doesn't matter if the guy is perfect.. or the girl is perfect, - as long as they are perfect for each other.




God morgon medmänniskor!! Vaknade upp kl 9 idag i ett SVALT rum, det var inte igår inte. Påtal om igår så gjorde jag bort den förbannade milen, gick smärtfritt förbi, däremot idag så lider jag av smärta. Mest av en blåsa på min fossing. Aj... aj aj. Sen var som hela dagen förstörd, städning stod på schemat och alla friends var ute och festade. Så här satt jag i min ensamhet. Eller okej, nu låter det värre än vad det egentligen var. Drog med mig Anton till ica maxi, fixade godis och grejer. Drog hem och chillade, sen for vi till stan och hämtade Per, träffade lite överförfriskade människor utanför Allstar och sådant :)

Och idag, vad händer idag? Plugg plugg en jävla massa plugg.

Skjut mig.

Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0