ljuva sommartid

Sköööön...t med en kort skoldag! Kom hem för 1½ timma sen ungefär, såna dagar gillar vi! Satte mig här då jag kom hem, fick en klump i magen då jag såg att det var okänt nummer som ringde på mobilen. Tänkte att det är studievägledaren som ringer och säger att jag inte kommer få ta studenten eller någon läskig lärare som säger att jag gjort något dumt. Men på andra sidan luren var det varken någon studievägledare eller någon läskig lärare.
Utan det var den finaste ni kan tänka er.

Nu ska jag ut och sola. Skadar ju inte att få lite bränna innan turkiet (som det för övrigt bara är 8 dagar kvar till). Man vill ju inte ligga där alldeles blek och lysa upp stranden som en bit folie.


Bilder från förra sommaren



Åh, min röda...fina..underbara cykel. Måste ta en raggarruda med den någon dag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är den finaste vi kan tänka oss? du skriver så kryptiskt kan vara vem som helst... =)

2010-05-18 @ 15:42:13
Postat av: Anonym

vem är den finaste som vi kan tänka oss? du skriver så kryptiskt... =)

2010-05-18 @ 15:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0