you must take personal responsibility. you cannot change the circumstances, the seasons, or the wind, but you can change yourself.



Hej. Igen.
Har så förbannat lite att göra och jag får myror i brallan av att ligga i sängen.
Låg och tittade på Spread/LA gigolo tidigare, kanske 543545 gången jag ser den.
Vet inte om jag tycker att den är speciellt bra egentligen, hatar ashton kutcher också.
Eller okej, jag erkänner, i den här filmen är han helt djurisk. Rätt het, dvs.
Men annars är han bara jobbig, babblig, virrig och allmänt irriterande.
Sen blev jag avbruten när Wallin ringde från stockholms urskog, pratade med han snabbt och sen orkade jag inte fortsätta att se filmen, så då gick jag och åt mina ballerinakakor istället.
Kul liv. SVIN KUL LIV.


Nu sitter jag iallafall och fipplar på Taaz.com
Försöker hitta mig en ny frilla och ny hårfärg.
Ibland vill jag ha tillbaks mitt jättemörka hår, ibland vill jag fortsätta att ha mitt brun/koppar/röd/guldiga hår och ibland vill jag typ bli BLOND. Men det är bara dumheter. Skulle aldrig komma på frågan! Vilka världsproblem, ja herregud... inte är det lätt att vara tjej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0