Find a heart that will love you at your worst and arms that will hold you at your weakest.

 

Imorgon ska jag till tandläkaren och jag längtar som fan. Även fast jag är fullt medveten
om att jag kommer få mindre bra nyheter, ilar i halva käften när jag dricker.
Och dom där visdomständerna.... dom bara ligger där och trycker på.

 

Kanske ska komma till punkten "varför jag längtar".
Ja, finns väl ingen bättre anledning än att jag måste gå upp i tid.
Jag ÄLSKAR att gå upp i tid, fast bara när man känner sig utvilad förstås.
Men det är en skön känsla, att ha en hel dag framför sig.
(hahaha, sa jag just allt det där? Lät inte som Johanna under sista året på ledarskap precis...)

 

Nä damer, herrar, snoppar och snippor... nu ska jag sova! :)
Godnatt vänner, fänz.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0