Friends are like buttcheeks - shit separates them, but they always come back together.



hahahaha, älskar rubriken! :D

Idag har det varit sjuuukt kallt ute, nära 20 minus! Tror mina ögon frös ihop
när jag väntade på bussen tidigare idag, fick liksom hjälpa till att... sära på dom.
Fan va äckligt det lät förresten. Vill även påpeka att jag bokstavligen vill gå fram
och slå till folk som har "hudfärgade" strumpbyxor när det är sånhär kyla.
Förstår dom inte att dom ser ut som rena punghuvuden!? Förbannad bli' ja'.

Hur som haver, åkte förbi skolan en sväng tidigare idag och fixade lite grejer.
Sen kom sandra och fikade med mig :) mööös!

Ska nog dö framför lite Greys Anatomy nu. Har upptäckt att jag alltid gråter till
slutet av varje avsnitt. Blev kluven inatt när jag gjorde det, visste inte om det var pga.
att jag inte orkade gå upp från sängen och slå på ett nytt avsnitt eller om det var för att
McDreamy är så fantastisk fin i allt han säger. Älskar honom. Han är en man, en MAN.


Puss vänner, fänz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0