I can't tell the difference between reality and what i've made up in my head anymore.



Idag har varit en lång dag, har det känts som åtminstone.
Tror även att jag slog rekord på att göra mig iordning imorse, gick typ as snabbt.
Wow vilken dag.

Nä men. For sen till syrran och fredriks lägenhet och chillade medans dom var påväg
hem från umeå. Var lite snäll och städade, sen dog jag framför the sims.
Haha, "töntigt" tänker ni och "ni vet ingenting" tänker jag då.
Sen när dom kommit hem så hämtade pappa oss och vi for hem till oss och åt
en enorm middag. Kan lova att jag är sådär jobbigt mätt fortfarande.

Vi firade förresten Farsdag redan idag. Det har blivit någon ny trend i våran familj.
Vi firar alla "stora dagar" DAGEN INNAN den stora dagen. Men det har väl bara blivit så.
Hanssons är ju Hanssons. Jag och Sara hade dock fixat en väldigt fin present till
pappa som han blev glad för! :)





En liten bok om våra tankar för pappa. Den var fin. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0