Sometimes friends become enemies, but what's worse is when they become strangers.



Skepp o'hoj, o'hoj skepp!
Alltid när jag pillar ihop en såndär bild som ovan ↑ så funderar jag
på hur det vore att ha en tvilling. För en sekund så låtsas jag att jag har det.
Men inser att det nog inte vore SÅ kul. Eller kanske. VAD VET JAG.

Kan tänka mig att man har söta bilder från barndomen då, står man där, i likadana volangklänningar.
Fast isåfall har ju jag been there, jag och min stora syster var alltid matchande klädda.
Fashion!


Förresten..


Roligaste ordet vid middagsbordet idag: Grinkuk.

hahahaha, älskar att höra på mina föräldrars konversationer ibland.
Och pappa är en såndär som är sjukt rolig, utan att han riktigt vet om det.
Det faller sig naturligt, så att säga.

Pappa -"Jag blir så less på sånadär snålisar!" (märk väl att han sa "snålisar")
Mamma -"Hur såg han ut då?"
Pappa -"Ja inte vet jag, som en människa eller nått.."

Mamma -"Men... såg han ut som en grinkuk eller?"
Pappa -"Han agerade som en grinkuk, men han såg inte ut som en grinkuk.
Men en grinkuk var han!"

Grinkuk. Fruktansvärt underskattat ord. Ska alltid börja säga det.
Grinkuk. Hahahah.


Adjöss vänner, fänz (grinkukar).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0