You can close your eyes to reality but not to memories.



...och ute bara snöar det och snöar det. Det där omtalade snöovädret som
dom i söder hade igår har uppenbarligen kommit hit nu.
Ingen tvekan om det inte. Fast jag klagar inte direkt, dels för att jag inte
behövt vara ute i mer än 15 minuter idag och dels för att det snart går att åka pulka.
Ja, pulka är det bästa med vintern. Den som säger något annat vet ingenting.


Nä, nu ska jag luta mig tillbaka i stolen och fortsätta se på Förhäxad som är på kanal5 nu.
Minns alltid att jag och syrran kollade på det då vi var mindre och kom hem från skolan.
Det var fina stunder det. Jag, syrran och the halliwells :D

Hörs sen vänner, fänz.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0