Drop the "the". Just "Facebook". It's cleaner.




Igår var jag, flower, sandra och elli på bio och såg The Social Network.
Hade väl mina aningar om att den skulle vara lite halvseg, lite "dokumentär-aktig".
Men jag hade väldigt fel.

Den var faktiskt sjukt bra och hade sina roliga stunder till och från!
Och jag blir alltid imponerad av smarta personer.
Sånadär människor som verkligen är SMARTA och inte bara är smarta på
ett "jag-är-bra-på-matte-sätt", typ som Anna Nilsson. mähähähä. ;)



Gage: Your best friend is suing you for 600 million dollars.
Mark Zuckerberg: I didn't know that; tell me more!


Mark Zuckerberg: “18000 + 1000. Yes, I get the same number.”


Se den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0