Life is better when you decide you don't care.



Haaaaj allesammans!

Hade en heldag med syster igår och det är alltid så grymt skönt och roligt.
Bara vi två, inga andra. Jag gillar att ha det så ibland :)
Enda nackdelen är att vi slösar så kopiöst med pengar då vi går tillsammans på stan...
Men egentligen klagar jag inte denna gång, för vi båda hittade dom ultimata skorna.
Sooom jag letat efter en pippisko/känga som inte varit TOO MUCH med massa
kedjor, nitar och plotter. :) Den här är faktiskt helt p-e-r-f-e-k-t!

Juste, igår provade jag Too Faced - Lip injection.
Ser ut som ett vanligt läppglans, men efter nån minut så börjar det
att bränna och sticka i läpparna så sjukt! haha.

Vet inte om jag fick så mycket större läppar, litegranna typ!
Mest vid amorbågen tror jag. Putade liksom, haha.

Jaja, thats it.

Ikväll är det FeeEeeSSttT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0