That's funny. I didn't even know you were funny.






Riktigt såhär "munter" ser jag faktiskt inte ut just nu. En aning hängigare.
Dagens höjdpunk har just börjat, Idol. Sen när var Idol min fredagshjödpunkt?
Möjligen när Darin var med... men ja.. det är ju nått år sen sådär.

Snaaaart kommer mamma och pappa hem. Ja jag är sällskapssjuk, och ändå
har jag bara varit ensam i några timmar nu. Men jag har nån såndär "grej", att jag hatar o va själv
då jag är sjuk. Inbillar mig att jag ska få en hjärtattack och dö (som 19 åring väldigt otippat)...

Ha en fin fredag, det ska jag ha med nyponsoppan nu och Olle Hedberg.
Önskar för mitt liv att han är bra ikväll. Vilket han alltid är. SÅ VARFÖR OROA SIG?!

Puss vänner, fänz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0