Where ever i am i always find myself looking out the window, wishing i was somewhere else.




Jag har börjat säga åt folk att inte klaga på hösten (höll på att skriva hästen, hysteriskt kul. Jätte.)
Men idag är en såndär dag då jag V-E-R-K-L-I-G-E-N saknar sommaren. Bara kunna slänga ut en filt
på gräset och sola. Tänk hur skönt...

På tal om gräset, fan va perfekt våran gräsmatta såg ut.
Ser ut som den där mattan från Ikea... mähähä.

Hade föresten två föreläsningar idag.
Ena föreläsningen fick mig att vela kyssa lagboken och mig själv för att jag pluggar juridik.
Men den andra, den fick mig att vela gömma mig. Vad hände med kvinnan som föreläste?!
Hade hon först tänkt ut hur man gör det svårt för studenter att förstå och sen tänkt ut hur man
gör varje liten människa i salen förbannad? Fattar inte. Exakt, jag fattade ingenting.
Precis som alla andra, SÅ DET VAR INTE BARA JAG SOM INTE FÖRSTOD.

Så idag har jag:
- Varit delaktig på en föreläsning
- Spelat Shrek och ritat blommor, på den andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0