Anyone can become angry, that is easy. But to be angry with the right person, to the right degree, at the right time, for the right purpose, and in the right way, this is not easy.


Hajhoj!
Hoh, va trött jag äää-äää-är.
Blev väckt av att det ringde sjukt tidigt imorse, fast var gör det då det är
värsta finingen på andra sidan luren. Flög upp ur sängen efter det och åt frukost med pappa.
Jag har insett att jag äter bättre med sällskap, känns så stört ovärt att stå och göra
mat åt sig själv, även om det bara är lite frukost.
 
Iallafall, sen dess har jag bara varit in till stan en sväng och ska snart fara
mot skolan för att plugga lite. Har verkligen noll noll noll motivation, men det brukar bli bra
när vi väl sätter igång. Har börjat få lite framtidstankar nu också, påtal om skola oså.
Kursen håller ju bara på fram till sista oktober, så måste komma på vad jag vill göra här näst.
Och planerna är fööör många. Orkar inte ens tänka på dom längre.

Nu: powernap.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0