Baby tonight, DJ got us fallin' in love again.





Sitter bara och lyssnar på Spotify. Bokstavligen talat njuuuter av att kunna lyssna på det igen.
Har ju ä-n-t-l-i-g-e-n fixat min dator nu, den är mer FAB än någonsin!

Tänkte bara säga det.
Har en fundering på att gosa ner mig i sängen med någon film. Uppskattar allt jag har
i datorn såååå mycket mer nu. Nu när allt är kvar, trots hårddiskbyte.

Ååååhhhh, ska typ bara klicka runt i alla mappar nu och ba äälskaaaa!!


eller nej, ska jag inte alls.
(mest för att ni inte ska tro att jag är störd... SOM ATT DET VAR NÅGOT MAN INTE VISSTE)
MÄHÄHÄ, crazy.

Är iallafall ledig imorgon ju. Ska bli gudomligt skönt att få sova ut, det kan ni fethajja!

Morsschhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0