Does the brain control you or are you controlling the brain?




Håll i er. Jag har fått en ny hobby - att läsa.
Förstår inte vad som händer. Känns som att jag håller på att förvandlas eller något.
Vet dock inte till vad. Men känns ju fint det också. Läsa är ju bra...

Iallafall, ikväll ska jag gå över till gustav, vet inte vilka vi blir. Vanessa hakar på iallafall! :)
Jag föreslog alkohol och spelkväll. Känns som en soft kombo. Men känns även som att man vet
hur såna kvällar brukar sluta... :D

Nu ska jag gå och se hur matlagningen går, vankas rösti och oxfilé ju! ♥
Kan. Döda. För. Det.

Latero vänner, fänz.


Kommentarer
Postat av: Världens Bästa Sara

Told. You. So. ;)

2011-04-15 @ 18:10:41
URL: http://thesarastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0