Glöm aldrig att han spelar ett spel. Spela med om du vill, men satsa aldrig allt.




Kom hem ganska nyss efter att ha hängt med kamrater. Pratat om thailand, gatuhoror och dylikt. Myspys!

Snart tänkte jag hoppa ner i min säng (som för tillfället är ockuperat av kläder...)
och se en film, eller serier, eller ingenting alls. Eller, är nog Trauma: Livet på akuten på Tv4fakta.
Sjukt viktigt att inte missa. Världens bästa. Efter 48 avgörnade timmar.
Så, ikväll vill jag hylla Tv4fakta. DET är världens bästa. Världens bästa tvkanal. På rikt.

Ps. Från kärlek till hat. Kvällens hat går till: facebook-chatten. Hela datorn hakar upp sig när någon skriver. Ds.

Ps igen. skriv inte till mig på facebook-chatten. risk för att bli hatad, föralltid. Ds igen.

God natt vänner, fänz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0