Idag är ingen vanlig dag, för det är Johannas födelsedag!



Wöhö! 20 bast! Pang! Bom! 20!

Hade en jättebra kväll igår med jättebra presenter. Märks tydligt att mina vänner verkligen
känner mig :D haha. Måste visa sen! Blev utgång på Allstar för våran del (vars annars!) där dom spelade
"Happy Birthday" för mig! Fick även lite skönsång i telefonen från norge och det uppskattades verkligen! ♥

Idag vaknade jag av att mamma och pappa kom in och sjöng. Det är något speciellt med det.
Man känner sig alltid som 7 år igen och är ivrig över vad som finns i paketen. Men så är det, och kommer alltid vara :)

Har även hunnit ha blom på besök här, vi sa hejdå en sista gång och sånt..
Kommer aldrig vara lätt att säga hejdå till henne och jag kommer förmodligen aldrig att bli kompis med
tanken över att hon inte bor här längre. Hon är det bästa jag vet ♥

Nu ska jag hoppa i duschen, sen trillar väl lite folk in här och var!

Latero vänner, fänz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0