When you're around someone for so long they become a part of you. When they change or go away you become lost and you don't know who you are without them.




Haaaj!
Har lite utav en mysafton här i min lilla koja! Har tänkt att slå på någon film rätt snart och det står
mellan Never Let Me Go och Love And Other Drugs. Har sett Love and.. filmen tidigare, men minns ungefär
i-n-g-e-t. Har för mig att jag och sandra såg den vid ett tillfälle då vi var kriminellt trötta + ingen text.
Så vem hajjar något då? Nä, ingen.

Nåväl, medans den filmen laddar klart så ska jag fortsätta med att fingra i mitt nytvättade och
helt sjukt LENA och MJUKA hår. Inte ofta det händer för hårsprays-johanna!
Alltså, att det är lent... nytvättat är det jämt! :)

Natti vänner, fänz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0