To be trusted is a greater compliment than to be loved.



Aaaah, pack-panik! Vet egentligen inte vad jag har panik över, känner att jag ändå har ganska stor kontroll
över vad som ska göras och inte göras, det jag däremot får panik över är att det ska vara klart imorgon, alltihop!
Allt är fixat, det är bara inte nerpackat... Och att packa är ju ett komplicerat moment bara det, så ja, det tar tid.

Ikväll har jag iallafall sagt hejdå till kvinnorna, vi käkade, drack kaffe och förundrades över luleås
alla raggare som slirar omkring i stan. Det är en viss charm i det hela, kan jag tycka. Även fast jag hatar dom.

Nu fortsätter packandet.... Hörs i framtiden vänner, fänz.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0