And we're standing side by side as your shadow crosses mine.




Håller på att packa lite smått och har snart tvättid också. Må även svepa runt lite med dammsugaren så att det är fint här när jag sen kommer tillbaka efter jul. För imorgon runt kl13.00 går mitt plan från östersund ner till stockholm, där ska jag spendera heeeela 7,5 timme innan flyget sedan går vidare upp till luleå. En jävulska omväg om ni frågar mig. Men det var det billigaste och, faktiskt, den snabbaste vägen. Men av min erfarenhet så brukar tiden på arlanda gå ganska fort, dock vet jag inte hur fort det lär gå i eget sällskap. Men det ska nog gå fint.

Har iallafall haft en jättebra helg och gårdagen var hur mysig som helst. Nu tänkte jag ta mig tid att dra ihop en frukost, låter som att min mage är i behov av det.

Latero vänner, fänz.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0