Äntligen hemma i Luleå!



Ja, nu är jag på plats. Var så himla skönt när planet landade på Kallax igårkväll efter nästan 12 timmar på resande fot. Tror inte att ni förstår hur rastlös jag var på Arlanda första timmarna, men sen fick jag sällskap av vanessa! Vi käkade och strosade runt. Det var typ det bästa på hela dagen. Så, strax före kl23 igårkväll fick anlända hem och somna gott i sängen. Sov som en prinsessa till kl 12 idag när jenny ringde och väckte mig. Blir att möta upp damen för en fika/lunch imorgon. Kul! :)

Har även hunnit vara produktiv idag. Fixar endel julklappar på stan och sedan ikväll så har gustav varit här. Vi bakade lite och snackade skit. Ren harmoni att få vara hemma. Men samtidigt så kan jag inte sticka under stolen med att jag ändå saknar lägenheten i Östersund lite, trivs så oförskämt bra i den! Känner mig ovanligt hemma där. Och sen, nojjig människa som jag är, så går jag och funderar hela tiden på om jag slog av alla plattor... drog ur alla plattångar... stängde av diskmaskinen.. drog ur vattenkokarn.. Ja, ni hajjar.

Latero vänner, fänz.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0