If you can see a future for yourself without me that doesn't like, break your heart, then we're not doing what i thought we were doing here.



Men hur seg dag har inte jag haft? Vaknade senare än någonsin, fick en smärre panik när klockan visade 12.30 och jag VET att jag har varit vaken tidigare under morgonen. Vaknade vid 8 första gången men la mig i sängen igen för att titta på Musikhjälpen. Sen vet jag inte vad som hände.

Har iallafall hunnit städa lägenheten litegrann, allt för att slippa en enorm storstädning innan jag far hem på måndag. Längtar som ett barn. Efter familjen! Efter julen! Och efter att få träffa alla norgejäntorna! :D

Nu ska jag leta efter någon middag och sedan ta en lååång dusch. Har tänkt ha en riktigt myskväll med någon bra film oså. Det är nog den enda fördelen med att elen INTE ingår i hyran som redan är skyhög, man lever i ett ständigt litet mörker men med massa ljus! Mysigt dygnet runt, liksom.

Latero vänner, fänz.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha I know the feeling! Lever också i ett ständigt mörker och kyla. Värmeljus is the shit!

2011-12-15 @ 22:48:17
URL: http://sillysplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0