Jag har stressat bort för många vackra stunder.


Och här lyser man med sin frånvaro. Anar att jag inte har allt för mycket att komma med. Dagarna rullar på och jag sitter ständigt och uppdaterar på SAS och SJ's hemsidor i hopp om att biljettpriserna ska sjunka så jag kan åka tillbaka till östersund. Men det lär ju ta sin tid. Känner bara att jag vill dit nu, helst nyss, men väldigt snart.


Ska alldeles strax skramla ihop mina grejer och åka in till stan för att plugga. Funkar inte att sitta och läsa hemma. Har det aldrig gjort. Tar även emot som fan att sätta sig ner med böckerna igen, huga. Men har man tänkt bli något här i livet så kan allt inte bara vara roligt. Så är det ju. Det är lite som när man var på Max när man var liten, stränga order om "hamburgaren först, sen pommesen!". Så är det även nu, gör bort det jobbiga först så får du göra det roliga sen. Istället för tvärtom.


Lunch nu. Latero vänner, fänz.


Kommentarer
Postat av: Sara

Eller så gör man det roliga först. Då verkar inte det tråkiga så tråkigt längre.



;)

2011-12-29 @ 16:58:06
URL: http://thesarastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0