Skenet har bedragit så många gånger att jag sällan låter mig bländas längre. Jag ser igenom.



Hur trött och seg har inte jag varit idag då... Har sovit om vartannat och tagit drick- och matpauser. Haha. Vilken dag. Kan iallafall konstatera att efter att ha sett "hur många lingon finns det i världen" för andra gången den här veckan att - den är sjukt bra! Varvade skratt med gråt, typ. Alla må se den.

Hade iallafall sjukt roligt hos sandra igårkväll med resten av tjejerna! Dock blev ju resten av kvällen i stan/Allstar en slags besvikelse, på både det mesta och de flesta. Men det är ju luleå det.

Nå väl. Ska försöka bli trött nu trots dagens alla sovpauser. Ska titta på JVM tills tröttheten slår in.

God natt vänner, fänz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0