The easiest way to not get hurt is to not care. But that's the hardest thing to do.



Har haft en mysig dag idag! Minus att familjen for hem till norr imorse, det är alltid lika trist även om det bara är någon vecka tills vi ses nästa gång. Anar att man inte klippt den mentala navelsträngen helt ännu, det är svårt att inte ha familjen i samma stad och inte heller i grannstaden. Men man växer med det.

Under eftermiddagen och kvällen mötte jag upp malin ute i snöovädret, tog en långprommis och gick sen hem till henne och hade lite kvalitetstid. Det är kul att se hur nära man kommer varandra, på så kort tid. Och att känna ett sånt förtroende som jag gör för henne har jag inte ens för vissa personer jag känt så gott som hela livet.

Hur som haver. Nyss sett klart på Beck och tänkte krypa ner i sängen ganska snart, var uppe redan kl 6 imorse så huvudet börjar bli trött nu.

God natt vänner, fänz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0