The hardest situation to stay happy in, i think, is when you're trying to find love and yourself at the same time. It just doesn't seem to fit well.




Det är ett sjuhelvetes snöoväder här i Östersund! Vaknade vid 7 imorse av att det lät som att lägenheten skulle trilla ner, åtminstone att fönstrena skulle blåsa sönder. Hade inte blivit förvånad om vi säger så. Det är sjuka mängder snö som kommit! Hoppas på att det slutar snöa senare så jag kan plumsa mig fram till ica och köpa fredagskarra/fira-att-jag-är-(förhoppningsvis)-klar-med-rapporten-karra. Time will tell.

Nu ska jag fortsätta på rapporten som är sänt från helvetet för att förstöra mitt liv. På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0