Am I crazy or just human. Is this what heartbreak is?




God dag folks!
Här sitter jag, sneglar ut genom fönstret och ser en cementgrå himmel och inte ens en gnutta sol.
Hade ju tänkt ta en långprommis på morgonen, men fick besked via telefonen imorse (runt 6 tiden..) att
det var snöstorm och allt helvete. Så jag somnade om några timmar, några timmar för mycket och kände
inte alls någon ångest över det, för det var ju tydligen snöstorm. Tills jag kom på att personen jag pratade
med befann sig i stockholm, haha. Tokigt.

Så till min besvikelse så var det ju tydligen lite sol här ändå. Meeen, det kommer fler mornar.

Just nu håller jag på med lite hussysslor! Va fint det lät.
Desto jobbigare är det dock.

Hörs laaatero vänner, fänz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0