I'd be lying if i told you that losing you, was something i could handle.

 

Fredag fredag fredag i all ära. På fredagar kan jag ibland sakna att gå på gymnasiet
eller över huvudtaget befinna mig på en skola, för där känner man verkligen om det är fredag.
Det är väl känslan av helg och allt sånt som spelar in. Man vet liksom att lite slit på denna dag gör
allt så värt sen. Även om man aldrig sliter på en fredag, aldrig hänt.

 

Nu ska jag fortsätta att städa (fan, jag sliter ju visst på en fredag...)
Men ska börja med att ta av mig mössan som sitter på mitt huvud just nu.
Lökar ihjäl om skallen, typ.

 

Hörs latero vänner, fänz! :)
ps. slit inte ut er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0