Man kanske måste våga släppa det som varit för att kunna greppa det som kommer.





Har hängt hos systrami hela eftermiddagen/kvällen. Fick god middag och en ännu godare choklad-o'boy-grej!
Måste. Köpa. Marshmallows. Inte för att jag någonsin gillat det, men det var småkul att tugga på.
Plus att dom inte smakar något, så finns ju verkligen ingen anledning att inte gilla det.
Bara så ni vet.

Gud, så ointressant. Får lite ångest.
Kanske lika bra att göra den där "Dag 1, 2, 3-listan". Den är sänt från helvetet för
att förstöra min blogg. Måste bara ta mig an den och göra något häftigt av det.
En revolution mot bloggvärlden. Okej, hold your horses johanna.

Ska iallafall sova nu, eller läsa den där boken som också är sänt från helvetet
för att förstöra mina Tre Kronor stunder precis innan läggdags.
Men den är faktiskt bra, trots att den är från helvetet.

God natt vänner, fänz.
/Helvetet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0