Better to be hated than loved, loved, loved for what you're not. Guess what? I'm not a robot, a robot



En trött Hansson här, japp, en trött Hansson var det här!
Och trots det, så har jag inte gjort många knop idag. Och ja, jag får ångest över det.
Men imorgon blir det andra bullar, har fått lite jobb att göra så det ska fixas.

Sen är jag sugen på att åka till syrran också, så jag hoppas att hon tar emot lite besök
av mig på kvällskvisten!? Sara, gör du det? Snälla säg att du gör det :)
(Jag kan baka, baka, jag kan baka! Vad som helst!)

Nä, nu ska jag fixa kvällsfika och sätta mig framför någon serie/film.

Latero vänner, fänz.


Kommentarer
Postat av: Anonym

va fin du är:-)

2011-02-02 @ 00:21:14
Postat av: Världens bästa Sara

Jamen så klart du kan komma hit! Att baka ger pluspoäng men är inte tvång, haha! ;D

Nämen dyk upp vetja. Jag har dessutom rensat garderoben ikväll så har en massa grejer som du kan kika på.



CALL ME 2MORROW! Älskar dig <3

2011-02-02 @ 01:36:14
URL: http://thesarastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0