Here's to you; hoping that someday, you'll realize that i really did care.



Fina syster ♥

Känns hemskt att säga "God morgon!" nu, eftersom jag får ångest av tanken att jag
vid den här tiden brukar ha varit klar och redo att åka iväg.
Men idag tyckte jag att jag förtjänade en sovmorgon, faktiskt..
Förstår dock inte hur jag lyckades sova från 02 - 11. Sov ju mellan 16 - 21.30 igårkväll....

Usch, hatar att sova. Missa tid. Typ missa mitt liv.
eeeeeeller? ...

Ska hoppa i duschen nu, äta något, göra något.
Eller bara chilla, andas ut. För andas får man inte glömma.

Ciao vänner, fänz.


Kommentarer
Postat av: Världens bästa Sara

Taaaack! :D

2011-01-11 @ 16:17:09
URL: http://thesarastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0