Once in a while you will find that one song understands you perfectly.


Gosh, va trött jag är! ...och ändå går jag inte och lägger mig, smart drag.
Har hängt med min kompizzz Gustav hela kvällen, käkat chirre & karra, sett på Bröderna Karlsson tills
jag råkade somna precis vid slutet (varförrrr gör jag alltid det!?!!?) sen kollade vi bara på massa
roliga Youtube-klipp och på Minuten. Så han for hem för drygt en timma sedan, unkefer.

Jag ska väl slå huvudet mot kudden nu, fast till min besvikelse så är det inte något avsnitt
av Americas Smartest Model på Tv400. Sjukt underhållande program, faktiskt.

Kyss vänner, fänz.




Kommentarer
Postat av: Anonym

jozzi, vi mmåste hitta på nåt nån dag!!!

2011-01-17 @ 16:12:58
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0