Samma gamla visa, men vet inte vad det är för låt.





Hade en helt otroligt bra nyårsafton med helt otroligt bra människor! ♥
Orkar faktiskt inte dra någon långrandig utvärdering om igår eller 2010.
Men så ni vet, så känner jag mig nöjd. Med gårdagen och delvis 2010.

Denna dag, nyårsdagen har spenderats hemma hos gustav, även blom gjorde oss sällskap
efter ett tag. Vi har sett film, dansat till schlager (jag), ätit choklad (gustav) och skrattat (blom).

Nu ska jag lägga mig i sängen, se ett Tre Kronor avsnitt (oh my, har inte gjort det på hela året....)
och sen förhoppningsvis vakna före klockan 15 imorgon.
Dags att vända tillbaks dygnet nu, för i veckan börjar ju tentapluggandet...
Vilket innebär heldagar på skolan, nertryckt i böcker och hemska lagtexter.
How fun.

God natt vänner, fänz. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0