Du har en plats i mitt hjärta, för resten av livet.




Gårkvällen var nice nice nice. Jag och sandra körde en duo hemma hos henne
med alkohol och Kinect som sällskap. Fett kul spel för övrigt :) Måste nästan jobba på en
övertalningsmetod för att mamma och pappa också ska vela köpa det.
Argument nr.1: Man lökar som fan av det = träning = billigare än ett gymkort = awesome.

Hur som haver, sen slank vi in på jennys jobb i väntan på att hon skulle sluta och
följa med oss till tentaröjet. Kan ju säga såhär, nästa gång ska jag ha med mig täckbyxor
och skoterskor när vi köar. Och en potta. Stod i kylan i 40 minuter, och var akut kissnödig.

Kvällen blev iallafall kung, men avslutades med ett litet sorgligt farväl..
Hatar hejdå. Gillar dig, mycket. För att citera oss själva "Du har en plats i mitt hjärta, för resten av livet"
Bu, tår i ögat.

Ikväll blir det iallafall Solsidan maraton eller någon bra film bara.
Hörs i framtiden vänner, fänz.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0