Skärgårdsdoktorn i mitt hjärta. I hela mitt hjärta.



Det finns ingen serie, tro mig, som man mår så bra av som denna.
Vet inte om det är skärgården, sommarkänslorna eller att Doktor Johan Sten är så... harmonisk.
Jag älskar honom. Under varje avsnitt så hinner jag be minst 5 gånger om att han skulle vara i min ålder, men det läju inte hända.
Nu har jag iallafall sett klart alla 3 säsongerna och får lite seperationsångest, för jag ser bara dessa 3 säsonger
2 gånger per år. Får liksom inte bli less, det vore skandal. En gång på sommaren, en gång på vintern. Det räcker.

Har hunnit mala igenom SATC i sommar också, så nu måste jag hitta något annat att somna till.
Ska leta igenom det legendariska filmskåpet och se vad som erbjuds.

God natt vänner, fänz.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0