Things will get worse before they get better. But when they do, remember who put you down and who helped you up.










 

Varje gång jag skrivit ett "hej jag lever"-inlägg så ger jag er alltid en anledning till att tro att jag dött igen.
Men jag lever, det gör jag. Är bara sjukt trött, fortfarande. Och som topping på det så ska jag städa nu också.
Känns som att det mesta bara tar emot, även om det tar mindre emot nu än för några dagar sedan! Så, det är ju bra.

 

Göra bort dödarsysslorna nu, sen ska jag inte röra en fena.
Fråga ba, varför känns det som att jag är bakis? Då det är en vecka sedan jag drack.
Det är lite lustigt, såntdär. Anar att kroppen tar det i sin takt = långsamt.



Ciao vänner, fänz.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0