That's when you know you found somebody really special. When you can just shut the fuck up for a minute, and comfortably share a silence.



Hej fänz. Här sitter jag och dricker mitt kaffe, som förövrigt smakar INGENTING? Funderade först ifall jag
glömt att sätta i kaffe och istället bara blandat varmt vatten och mjölk. Men nix, kaffet är i, men det smakar inget.
Mysteriet med det smaklösa kaffet. Och för att vitsa till det så hade man kunnat säga "Smaklöst, Nescafe!".

Idag hade jag tänkt göra massor av grejer, men för att minska risken att väcka min stackars mamma som slitit
som ett djur på jobbet det senaste dygnet så håller jag mig lugn. Vilket inte är mig något emot! :D

Så vad gör jag?
Dricker mitt smaklösa kaffe och pillar på en ny header. Inspirationsnivånärfaktisktjättehögnu.

Hörs latero vänner, fänz. Med kanske en gnutta förändring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0