Hate all you want, but you can't break the girl who thinks nothing of you.



Hjäääälp, jag håller på att somna..
Tänkte lägga mig och se på tv för ett tag sen, men insåg att jag bara kommer somna och vakna kl 01 av
att datorn, tv och allt är igång. Säkert vrålhungrig också eftersom att jag inte ätit någon middag ännu.
Shame on me.

Har hängt på skolan hela dagen med simon och bengan. Det var fint :) Pratade skit, drack kaffe, kissade
flera gånger, kollade på en video med "världens minsta snoppar" och sånt.
Lär bosätta mig där imorgon också. Ska höra mig för om lite pluggsällskap!

Nä fan, hörreni. Ska borra gaddarna och sen lägga mig i sängen, se ett avsnitt Tre Kronor
innan Big Brother börjar och sen nanna. Lät jävligt fint, och kanske är man lite piggar imorgonbitti då.
Hoppas kan man ju alltid.

God natt vänner, fänz.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0