It is an ironic habit of human beings to run faster when they have lost their way.

Har kollat barca - arsenal ikväll, hör och häpna. Var ganska så underhållande.
Fattar inget av fotboll egentligen, om lagen osådär. Men bestämde mig för att hålla på barca ikväll, och det gick ju bra.
Känner att turen är med mig!

Har fan inte så mycket vettigt att säga. Nepp.

Om man kanske skulle dra av ett Tre Kronor avsnitt och gnaga på ett äpple.
Lät ju verkligen äckligt typiskt mig. Folk kan liksom gissa sig fram till att det är det jag gör.
Bara för att ja... eller.. ja, jag gillar tre kronor. Och jag gillar äpplen.
Rätt ultimat med andra ord.


God kväll vänner, fänz.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0