Jag sväljer min stolthet.


Kollar tredje Twilight filmen nu. Har som sagt haft ett litet maraton för att ändra min syn på dessa filmer.
Har hatat dom. Tyckt att det varit världens tönteri. Men nu är jag där, där jag aldrig skulle hamna.
Nu är jag precis som alla andra. En twilight-fantast. Okej, inte riktigt.
Filmerna är ju bara typ jätteheltokej.

Känner att jag sjönk några nivåer nu. Men jag vet hur som helst att min syster kommer bli glad.
Som hon kämpat för detta. Dock är böckerna hennes grej, så det är dom det hänger på nu...

Står dock fast vid att Edward fortfarande inte är snygg.
Inte Jacob heller. Han har jättestora tänder och en såndär "jag var mallig och skrytsam när jag var liten"-mun.


Aja, ska återgå till filmen nu.
Tjillitjong :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0