Oh, cry my a fucking river... please.



Seriöst, i can't handle this pain något mer nu. Har så fruktansvärt ont.
Hängde på telefonväxeln halv 8, dom ringde upp, får komma dit på jourtiden kl 13.
"Man kan få vänta ett tag, men då finns det personal här iallafall"
Johanna don't do jourtider. Big no no.

Ska gå och ta en till ipren nu. Tog en för en timma sedan, hjälper ju inte ännu så.
Tänkte att det vore fint att få lite sömn. Känner att smärta + kan inte äta + 1,5 timmas sömn är en icke godkänd kombo.
Eller som dom hade skrivit på universitetet vid en kuggad tenta, U. Underkänt betyg.
Inte för att jag upplevt det, men man vet ju såntdär.

Älskar att man kan se mina val av filmer nu också.
Fixade just hem "Cry Baby", nittiotals rulle med gråtande män.
Anar att jag vill se någon annan lida också, speciellt en man.

Hejdå vänner, fänz.
/Tanden och jag. Inte jag och tanden. (den har tagit över mig. tottt.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0