We're all searching for something we can't find.


Kul att bloggen är mer besökt än någonsin. När man inte uppdaterat.
Vet inte hur jag ska tolka det hela. Ni kanske går in här och njuter av min
frånvaro eller något. Vad vet jag. Men jätteschysst äre ju.

Tänkte hur som helst bara säga... hej.
Ungefär det. Imorgon blir det skojsiga grejer med männen.




Klockan är "mycket" nu. Funderar på att dra ner mig i sängen och påbörja 9e (!!) säsongen av Tre Kronor.
Fattar inte hur jag kunnat mala 9 säsonger redan. Och förstår ni vilken lycka jag upplevde då jag insåg
att jag misstagit mig med att det bara fanns 9 säsonger. Det finns ju 10!!! Sjukt glad.

Hörs i framtiden vänner, fänz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0