You're never going to get over it, but you'll get used to it. Just let yourself feel what you need to feel, even if it hurts.




Alltså, för att låta som en fjortis så.. "fan va jag äääälskar vädret!"
Eller okej, det är väl inte så fjortis-aktigt att säga så. Vet inte vars jag fick det ifrån..

Har hur som helst suttit ute på bron i en timma och bara lallat, lyssnar på byggubbarna som är några hus bort, hört
massa skotrar åka förbi på baksidan och druckit mitt kaffe (som blev kallt direkt eftersom att det blåste så mycket. Viktigt information...)

Nu ska jag röja upp lite här i mitt rum, sen ta en välbehövlig dusch (inte för att jag luktar äckligt eller så. Viktigt information, igen..)
Sen ikväll ska jag till stan och fika med Anna på rollan, lilla lilla Anna. Ska bli ett kärt återseende :D

Hörs latero vänner, fänz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0