Canine. Hörntand.

Hej kompizar. Märker hur sämst jag är på att visa livstecken här. Eller ja, två dagar.
ÅngEst....

 

Idag ska jag klockan halv fyra till tandläkaren. Svensk tandvård i ett nötskal. Skulle dit imorgon och
fixa klart min problemtand (rotfyllning...) men nä, då är Ursula sjuuuuk! Så typiskt. Som jag väntat och längtat.
Och ja, min tandläkare heter Ursula. Och ja, hon kan lite svenska. Och ja, hon är bäst i världen.
Men ska dit idag och bara kolla så den provisoriska lagningen på min CANINE-tand är kvar. För det känns inte så.
Älskar att den heter "canine" också. Tänker såklart på KANIN. Men det betyder det säkert inte. Jag vet inte.
Och förresten så tror jag att det är namnen på tänderna som visas på bilden ↑ Är inte säker på det heller.

googlar......

 

Ahapp. Canine betyder tydligen "hörntand". Logiskt.
Men Kanin hade varit roligare.

Duschen nu. Latero vänner, fänz.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0