Do you really not know how much you love someone till you've lost them?


Hello lovers.
Här sitter jag och sneglar ut på regnet, kan väl inte påstå att det är allt för uppiggande. Man blir gråtfärdig
även om det inte finns något att gråta över, typ. Segt bara.

Kvällens mest spelade låtar. Favvizar.

Hope – Who Am I To Say
Missy Higgins – Where I Stood
Loreen – My Heart Is Refusing Me - Acoustic Version
Chris Brown – Should've Kissed You

Eller vadå "kvällens", stundens rättare sagt. Har ju sovit hela kvällen.
Vad yrar jag i. Kommer gå käpprätt åt helvete att sova inatt.
Men vem bryr sig. Inte jag. Har ju mitt kära Gossip Girl att snegla på.
Pure love till säsong 2. Pjååår låv.

Nä, om man kanske skulle fixa sig ett litet äpple att gnaga på? Ja tack, 5e för dagen.

Latero vänner, fänz.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0