Good morning, bitches!




Idag ska jorden gå under enligt en gammal man som haft fel många gånger förut. Ändå så väntar
jag med spänning. Eller okej, jag håller på att kakka i brallan. Tänk OM?!
Han sitter ju liksom där med the holy bible och svär på att det kommer hända. "Jag har inga planer för söndagen. Då lever vi inte."
Det enda jag gjort inför detta är att kolla så att snorkeln och simfötterna ligger kvar i förrådet. Så jag är kolugn..

Sägs ju att detta kommer infalla först kl 18.00 ikväll så nu på dagen tänkte jag hänka med pappa
till storheden och strosa runt. Han sitter i skrivande stund och väntar på att jag ska bli klar. Själv sitter jag här, skriver
och är endast iklädd pyjamas än så länge. Dum jag är. Ska lägga på en rem nu.

Latero vänner, fänz.
Skriver ett avskedsinlägg innan 18.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0