Möglad gurka.


Ä-n-t-l-i-g-e-n! Äckelgurka. Poffväck.
Världens skönaste i början.
Ren idiot på slutet.
Så det är lika. Ut med skit'n.

Så tragisk han är, står och anser att det handlar om rasist-grej att han åkte ut.
Vilket skämt. Och SÅ JÄVLA RÄTT. Älskar när självsäkra människor får hela världen emot sig!

Påtal om idioter och sånt. Var det bara jag som höll på att garva ihjäl (fast samtidigt hade kunnat döda...) gurkans
brorsa och kusin? Abooo, svär alltså. Garva läppen av mig.
Stod i vägen, pratade mitt i allt, vinkade till publiken, vifta med plakatet och paket....






Och juste. Vad hände med mini-gurkans plötsliga ansiktsuttryck-fall?
Från "wihoooo!!" till "jag fattar ingenting. fick en hjärnblödning just."





Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0