You shouldn't have to sacrifice who you are just because somebody else has a problem with it.



Lika roligt väder som alltid.. Känns som att det sett ut såhär allt för länge då man stigit upp på morgonen och tittat ut.
Den där sommarvärmen som var har totalt försvunnit. Men anar att den kommer tillbaks?

Nu tänkte jag sätta mig och knåpa på lite presenter till syrran, hon fyller nämligen år på fredag.
Hela 23. Dock känns det som att hon borde vara äldre, för då jag t.ex. var 16 så var hon 19 och det kändes
ju som att hon var SÅ vuxen. Men nu är jag 20 och hon 23... känns som att jag på något sätt kommit ikapp :D

Ps. Gick just förbi en tjej här ute på gångvägen och jag reagerade direkt på hennes skor. Sjuk nostalgi.
Visste inte att folk fortfarande använde dom. Ni vet, sånadär ↓

Latero vänner, fänz.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0