Don't miss out on what's happening right now just because you're waiting for something better to come along.



Jamen hallå, hjärtligt hallå! I'm alive.
Har hunnit vara hemma ett par dagar nu och det är hur skönt som helst! Har spenderat en hel del tid på LTU och hjälpt linn att lösa mystiska juridikfrågor och försökt peppa henne/ge alla råd jag har inför hennes tenta :) Och jag förstår henne helt och hållet då hennes ansiktsuttryck förvandlas till ett enda stort frågetecken emellanåt, been there!

Imorgon har jag tänkt ha en hel hemmadag och bara ta det lugnt, det behöver jag. Tänkte börja packa om alla väskor och fixa fram lite flyttkartonger. Nu blir det ju lite utav en flytt PÅ RIKTIGT, ska dra med mig alla möbler ner till östersund den här gången till min alldeles EGNA lägenhet som är lite utav ett palats/utkikstorn/heltjävlaunderbar. Kommer trivas som fisken i vattnet i den, även om hyran kommer bidra till att tänka om och vända på varenda krona, så är det heeelt klart värt det. Kan nästan tänka mig att sitta i lägenheten en hel lördagskväll och beundra varje kvadratmeter istället för en utgång, så soft är det. Fyfan va tragiskt det lät? Haaaah. Skämmes.


Ska fortsätta titta på One Tree Hill nu, sen blir det nattis.
God natt vänner, fänz.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh ska du flytta in i det där gula "tornet" som ligger typ mittemot järnvägen bakom marité? :)

2011-11-24 @ 15:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0